ZWROTY I REKLAMACJE
Pamiętaj, że kupując w lunarse.pl masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Standardowo zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu. Pełną informację o prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta znajdziesz w naszym regulaminie sklepu dostępnym TUTAJ
Przed skorzystaniem z prawa zwrotu należy przymierzać nasze ubrania tylko w taki sposób jak jest to możliwe w sklepie stacjonarnym, aby nie posiadały uszkodzeń mechanicznych, posiadały swoje metki, były czyste – bez śladów użytkowania i wolne od jakichkolwiek zapachów.
Reklamacja – pamiętaj, że ponosimy także odpowiedzialność za nasze produkty na podstawie rękojmi, jeżeli posiadają one wady fizyczne. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady produktu oraz Twoich uprawnień znajdziesz w naszym regulaminie sklepu dostępnym TUTAJ
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?
W celu złożenia reklamacji lub odesłania produktu na wymianę lub zwrot, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji .
- Poinformuj nas drogą mailową o zwrocie towaru. Mail kontaktowy: kontakt@lunarse.pl
- Dołącz formularz do przesyłki.
- Spakuj paczkę. Wyślij produkty w stanie nienaruszonym, bez zapachów oraz ze wszystkimi metkami i plombą zabezpieczającą. Nie przyjmujemy zwrotów z naderwaną lub zerwaną plombą zabezpieczającą!
- Wyślij paczkę na adres do zwrotów:
Lunarse
Ul. Jerzego Holzera 6/98
02-972
Warszawa
Nr tel. 570 222 399
Uwaga! Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz pod innym adresem niż ten wskazany powyżej. Koszt zwrotu pokrywa Klient. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta oraz będą podstawą nieuwzględnienia zwrotu.
UWAGA! ZE WZGLĘDU NA LICZNE PROBLEMY ZWIĄZANE Z POCZTĄ POLSKĄ PROSIMY O NIEWYSYŁANIE ZWROTÓW ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ.
WYMIANA NA INNY PRODUKT LUB ROZMIAR:
Wymiana towaru polega na odstąpieniu od umowy, czyli zwrocie wybranych produktów na podany wyżej adres, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.