Składanie zamówienia
Aktualnie nie mamy technicznej możliwości, aby przyjąć zamówienie zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Cię przez cały proces składania zamówienia.
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.
Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres.
Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.
Anulowanie zamówienia
Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.
Płatności
W naszym sklepie istnieje wiele możliwości zapłaty – Przelewy24 ( Blik, płatność kartą Visa lub Mastercard, szybki przelew) i przelew tradycyjny. Zamawiając towar kurierem DPD zamówienie można opłacić przy odbiorze.
Odstąpienie od umowy - zwrot towaru
Reklamacje
Realizacja zamówienia
Zamówienie do realizacji przekazywane jest:
- po opłaceniu zamówienia (dla zamówień z płatnością z góry),
- po jego złożeniu (dla zamówień z płatnością przy odbiorze).
Czas realizacji zamówienia to:
- czas kompletowania zlecenia w naszym magazynie,
- czas dostawy zamówienia od 1 do 5 dni
- w zależności od ilości zamówień.
Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.
Warunki dostawy
Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „Dostawa”
Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. Kraje do których wysyłamy paczki można sprawdzić w zakładce „Dostawa”