Składanie zamówienia

Question Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z Państwem telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail ?
Answer

Aktualnie nie mamy technicznej możliwości, aby przyjąć zamówienie zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Cię przez cały proces składania zamówienia.

Question Które produkty mogę zamówić?
Answer

Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.

Question Które produkty mogę zamówić?
Answer
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.
Question Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?
Answer
Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.
Question Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
Answer
Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt telefoniczny z Lunarse.pl
Question Czy zamówienie można odebrać osobiście lub oddać w sklepie stacjonarnym?
Answer
Niestety nie. Nie posiadamy sklepów stacjonarnych i nie prowadzimy odbiorów osobistych.
Question Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Answer

Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres.


Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.

Anulowanie zamówienia

Question Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?
Answer
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.
Question Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?
Answer
Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje nie później niż 14 dni kalendarzowych.
Question Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?
Answer

Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.


Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.

Question Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?
Answer
Nie ma możliwości anulowania zamówienia już skompletowanego.

Płatności

Question Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?
Answer
Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.
Question Czy można zapłacić kartą u kuriera?
Answer
Tak, jest możliwość zapłaty kartą u kuriera.
Question Czy można zapłacić kartą u kuriera?
Answer
Tak, jest możliwość zapłaty kartą u kuriera.
Question Jakie formy płatności posiada sklep Lunarse.pl?
Answer

W naszym sklepie istnieje wiele możliwości zapłaty – Przelewy24 ( Blik, płatność kartą Visa lub Mastercard, szybki przelew) i przelew tradycyjny. Zamawiając towar kurierem DPD zamówienie można opłacić przy odbiorze.

Odstąpienie od umowy - zwrot towaru

Question Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?
Answer
Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.
Question Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru?
Answer
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.
Question Czy muszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy przygotowanego przez sklep internetowy Lunarse.pl?
Answer
Tak, prosimy o wykorzystanie formularza zwrotów umieszczonego na stronie Lunarse.pl w zakładce „zwroty i reklamacje”.
Question Czy można zwrot zrobić osobiście?
Answer
Niestety nie, trzeba zwrócić za pomocą paczkomatu lub kuriera.
Question Czy można wymienić produkty?
Answer
Niestety nie, firma Lunarse.pl nie prowadzi wymian tylko zwroty do 14 dni wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu.

Reklamacje

Question Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Answer
W przypadku skorzystania z rękojmi, na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia.
Question Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?
Answer
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, informujemy mailowo jaka jest decyzja producenta na temat odesłanej reklamacji.
Question Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?
Answer
Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt lub wysyłka nowego modelu produktu nastąpi w ciągu 14 dni.
Question Czy muszę skorzystać z formularza reklamacji przygotowanego przez sklep internetowy Lunarse.pl?
Answer
Tak, należy wykorzystać formularz reklamacji umieszczony na stronie Lunarse.pl w zakładce „zwroty i reklamacje”

Realizacja zamówienia

Question Kiedy rozpoczyna się proces realizacji zamówienia?
Answer

Zamówienie do realizacji przekazywane jest:

  • po opłaceniu zamówienia (dla zamówień z płatnością z góry),
  • po jego złożeniu (dla zamówień z płatnością przy odbiorze).
Question Co to znaczy „czas realizacji zamówienia”?
Answer

Czas realizacji zamówienia to:

  • czas kompletowania zlecenia w naszym magazynie,
  • czas dostawy zamówienia od 1 do 5 dni
  • w zależności od ilości zamówień.
Question W jakie dni realizujecie zamówienia?
Answer

Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).


Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

Question Ile trwa realizacja zamówienia?
Answer
Zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni roboczych.
Question Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?
Answer
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Informacje na temat przewidywanego terminu można uzyskać na naszej infolinii lub mailowo.
Question Czy mogę dołożyć nowe produkty do zamówienia już złożonego?
Answer
Na chwilę obecną nie mamy takiej możliwości, natomiast możemy połączyć Twoje zamówienia w jedno. Jeżeli chcesz połączyć swoje zamówienia upewnij się, że zostały złożone z wykorzystaniem tego samego adresu mailowego, została wybrana taka sama forma płatności i sposób dostawy. Koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i poproś o połączenie zamówień. Łączenie zamówień, które zostały już spakowane i przekazane do wysyłki nie jest możliwe.
Question Czy mogę podzielić zamówienie na dwie części?
Answer
Nie mamy możliwości podziału zamówienia. W tej sytuacji proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej i złożenie dwóch oddzielnych zamówień.
Question Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy w zamówieniu już złożonym?
Answer
Tak, w tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, klient nie może tego zrobić samodzielnie.

Warunki dostawy

Question Gdzie mogę sprawdzić, ile kosztuje dostawa zamówienia?
Answer

Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „Dostawa

Question Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Answer

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę. Kraje do których wysyłamy paczki można sprawdzić w zakładce „Dostawa

Produkty

Question Czy mogę zapisać się do powiadomienia o dostępności produktu?
Answer
Tak, na naszej stronie Lunarse.pl pod niedostępnym rozmiarem jest ikonka „powiadom mnie o dostępności”, tam wpisujemy swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail.
Question Gdzie znajdę opis i tabelę rozmiarów produktów?
Answer
Tabelę rozmiarów oraz opis znajdą państwo pod każdym produktem na naszej stronie. Każdy produkt mierzony jest na płasko. Rozmiary mogą się różnić +/- 2 cm od podanych na stronie.
Question Czy szyjecie „pod klienta”?
Answer
Niestety nie prowadzimy tego typu usług.
Question Czy sprzedajecie hurtowo?
Answer
Prowadzimy tylko sprzedaż detaliczną.